Доставка та Оплата
Доставка "Нова Пошта"
Накладений платіж Нова Пошта (при умові передплати)
Пункт №1
Після оформлення замовлення на сайті з Вами зв’яжеться менеджер для уточнення всіх деталей та підтвердження наявності всіх замовлених товарних позицій.
Пункт №2
Після цього Ви отримуєте реквізити та суму до оплати. Після здійснення оплати будь-яким зручним для Вас способом (Приват24, платіжні термінали, переказ і т.д.) повідомляєте менеджеру.
Якщо оплата надійшла до 14.00, замовлення буде зібрано та надіслано того ж дня, якщо після 14.00 відправка здійснюється наступного дня.
У разі відмови від посилки передоплата не повертається, вона покриває транспортні витрати, а також компенсує витрати, пов’язані з обробкою замовлення.
Пункт №3
При отриманні посилання на новій пошті прохання перевіряти товар на цілісність у відділенні.
Вартість доставки оплачує покупець під час отримання замовлення.
Пункт №4
Якщо протягом двох днів не надходить оплати за замовлення, він автоматично анулюється без попередження клієнта.
Способи оплати вашого замовлення
Зазначена примітка*
Спосіб №1
Повна оплата на картку Приват Банку.
Спосіб №2
Оплата платежу на “Новій Пошті” можлива при передоплаті 200 грн. Сума вартості замовлення зменшується на 200 грн.
Примітка*
Якщо ви не забираєте замовлення та відмовляєтеся від нього, то сума попередньої оплати у 200 грн не повертається.
Оплата за послугу Післяплати сплачується покупцем додатково у відділенні “Нової Пошти” (20 грн. + 2% від суми замовлення).
Варіанти доставки товарів по Україні
Зазначена примітка*
Варіант №1
У відділення компанії “Нова Пошта”.
Варіант №2
Адресна доставка від компанії “Нова Пошта” – розраховується індивідуально згідно тарифів компанії “Нова Пошта”.
Примітка*
Після того, як ваше замовлення привезли до відділення компанії НОВА ПОШТА, рекомендуємо забрати вантаж протягом п’яти робочих днів, інакше після шостого дня перебування замовлення у відділенні транспортної компанії “НОВА ПОШТА” товар автоматично повертається відправнику.